De digitale etalage

Oude wijn in nieuwe zakken

Ontsluiten van informatie op vraag van ongelooflijk diverse klanten is een uitdaging voor ondernemers. De Bol en Zalando’s van deze wereld en hun IT en marketing goeroes beheersen de kunst om dit te doen. Alleen zijn mantelzorgers niet op zoek naar een broek met hoge taille in het wit small of een schoen maatje 36 rood en zonder veters. Ze zoeken een verplaatsingshulpmiddel voor een kind van zes binnen hun budget, of een leveringsdienst die bij hun in het dorp komt en lactose vrije voeding aanbiedt. 

De hulpmiddelenboer, het dagcentrum voor mensen met een beperking en het inloophuis over autisme, proberen hun diensten naar best vermogen aan te bieden, maar hebben geen budgetten om marketeers en IT-ers te betalen. Of ze hebben er geen idee van wat deze investering zou kunnen opleveren. De schoenwinkel die al aan huis levert heeft er dan weer geen idee van wat hij voor die mantelzorger die thuis schoenen moet passen kan betekenen. Al zou de verpleegkundige uit het dagcentrum hem dat prima kunnen vertellen.

Werelden die elkaar veel te bieden hebben. Met wat kennisuitwisseling serveren ze morgen oude wijn in nieuwe zakken. Die schoenen verkopen nog beter en de hulpmiddelenboer ontdekt de kracht van de digitale etalage.

 

Expertise delen ²

Als onderzoekers met expertise in mantelzorg willen we graag onze kennis in de strijd gooien om deze twee werelden met elkaar te verbinden.

We willen de motor zijn om twee werelden met elkaar te laten kennis maken en zo te leren van elkaar. Met als einddoel een breder en toegankelijker aanbod diensten en producten voor mantelzorgers en zorgvragers. Maar ook een heldere kijk voor de ondernemer van morgen op de mantelzorger en zorgvrager, consumenten van morgen in een wereld waar zorg steeds meer geïntegreerd wordt in het leven.

Connecting the dots

We gaan nu actief op zoek naar partners partners uit ondermeer marketing, ict en zorg. Partners die de uitdaging aan durven om de eigen horizon te verruimen, kennis te delen en zo te groeien.

De zorgerelateerde economie voor alle ondernemers op de kaart zetten én zorgbedrijven meenemen in het verhaal van de digitale etalage ten dienste van de klant, dat doen we samen.

Samen onze stem laten horen

We verzamelen en structureren de ervaringen ne noden van stakeholders uit diverse invalshoeken. Door het bundelen van deze informatie trachten we een stem te geven aan de nood die er leeft om meer gestructureerd het brede ondersteuningsaanbod te ontsluiten.  Ook in deze fase kunnen we alle steun en expertise gebruiken. Wil jij als partner je expertise met ons delen? Neem vrijblijvend contact met ons op. We maken graag tijd voor een gesprek, want samen zetten we mantelzorg op de kaart.

Naar welke partners zijn we op zoek? 

  • ondernemers en zorgorganisaties die ervaringen willen delen rond het aanbieden van producten of diensten 
  • experts op vlak van ICT en datamanagement die ons willen adviseren en feedback geven
  • ervaringsdeskundige mantelzorgers en hulpverleners die hun ervaring willen delen over de zoektocht naar ondersteunende producten en diensten
  • verenigingen die ervaringen van stakeholdergroepen willen delen of een gesprek hierover met hun leden willen faciliteren
Tot binnenkort? 

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

Terug naar boven